joi, 31 martie 2011

Tag: Versatile Blogger Award

Buna bloggeri, am primit un tag de la Andreea alias http://andreeahandmade.blogspot.com/.
Multumesc mult Andreea, chiar nu ma asteptam sa primesc asa curand un premiu de genul asta, pentru ca blogul nu s-a deschis de mult timp.
Ma bucur sa vad ca ma cunoaste lumea si pe mine.

Despre mine:
- imi place sa ma plimb cu rolele si bicicleta;
- imi plac foarte mult animalele
- am un motan si doi caini: Puffy si Rex
- imi place sa crosetez si quillingul
- imi plac florile si copacii infloriti
- ador sa descopar blogurile oamenilor talentati

Iata unele dintre ( 15 dupa cum spune regula )

cornelia rada quilling

handmade bijoux

OrigamiBijoux

Arta plierii hartiei

Fantezii scrapbook

Felicitari Handmade

kiddo's blog 

Nasturelul fermecat

My Quilling Planet

Cameleonic

Ancu

Cutia cu vise

mihi-biju


Handmade-bijuterii, decoratiuni 

Handmade gifts

The rules for this award are:
1.Thank the person who gave you the award and link back to them in your post.
2.Tell us 7 things about yourself.
3.Award 15 recently discovered new bloggers.
4.Contact these bloggers and let them know they've received the award.

4 comentarii:

  1. irinuka,iti multumesc pentru aprecieri.promit ca indata ce o sa am putin timp,o sa postez premiul de la tine.
    multumesc inca odata,si...spor la lucru. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru premiu :) L-am mai primit deja si m-am gandit sa trec blogul tau la lista blogurilor nou descoperite, asta in loc de un multumesc pe care ar trebui sa ti-l adresez intr-un post. Sper sa intelegi si sa nu te superi. Multumesc ca te-ai gandit la mine si m-ai ales. Cu drag,
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, ma bucur ca ti-am putut face o surpriza placuta. Si eu sunt la inceput cu blogul si m-am bucurat ca si tine de tag.
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru premiu. O sa ma ocup de el de indata ce voi avea mai mult timp. Pana atunci te voi trece in lista mea. Succes!

    RăspundețiȘtergere