marți, 15 martie 2011

Papuşă cu rochiţă croşetată

Cand am fost in vacanta de vara la verisoara mea, Mirela, am vazut o papusa pe care i-o daruisem cand era mai mica.
Papusa respectiva inca avea parul original, dar era foarte incurcat, iar rochita ei era cam rupta(descusuta).
Nu mi-a placut cum arata.
Din lipsa de ocupatie, i-am taiat parul si i-am pus altul din ata: 


Apoi, ca sa mai imi exersez crosetatul, m-am apucat si i-am facut si o rochita:

Detalii:









Sper sa va placa reconditionarea.


P.S.: Mai am o papusa ce trebuie reconditionata, dar trebuie sa-mi fac timp de ea. Sper sa o postez cat de curand.

2 comentarii:

  1. foarte frumoasa rochita as vrea sa invat si eu sa crosetez un astfel de model:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca nu e asa de greu. Sunt foarte multe tutoriale pe youtube daca vrei sa inveti sa crosetezi.:D;)

    RăspundețiȘtergere