miercuri, 27 aprilie 2011

Birds



Primul origami 3D pe care l-am făcut a fost o lebădă micuţă.

Însă n-a rezistat mult fiindcă nu mi-a plăcut cum a ieşit şi am dezmembrat-o. Piesele le-am refolosit, construind una mai mare. La baza are rânduri de câte 60 de piese, iar în total a necesitat aproximativ 1300 de piese.


Apoi dintr-o carte găsită pe net am realizat un păun viu colorat. Am folosit în mare parte piese verzi şi albastre, dar puteţi combina diferite culori după bunul plac.

Detalii pentru realizare găsiţi în diagramele postate mai jos.




Din aceeaşi carte au urmat doi cocori (dintre care unul 3D), fluturi şi libelule. Fiindca n-am găsit hârtie de culoare neagră, am colorat pe jumătate bucăţile albe de hârtie cu marker negru.





Cine doreşte, ii pot pune la dispoziţie cartea cu diagrame origami în format pdf.








2 comentarii: