joi, 28 aprilie 2011

Locomotivă

      Dacă tot am reuşit să fac modele din astea mai simple - lebede, cocori, păuni - am zis să caut modele mai complexe. Din ce am găsit pe net - modele, diagrame - mi-a plăcut mult o locomotivă de tren. Doi soţi ruşi au realizat-o, publicând totodată, pe site-ul lor, şi diagramele tuturor elementelor.

     M-am apucat de ea acum un an. Terminând-o după aproape două luni de muncă. Împăturind hârtia în module, îmbinând modulele în piese şi punând toate piesele la un loc a ieşit ce vedeţi mai jos.




















3 comentarii:

  1. Este absolut superba! Am ramas fara cuvinte. Vreau si eu sa invat sa fac insa ptr ca eu sunt pasionata de flori as vrea sa invat sa fac globuletele acelea din flori. Unde crezi ca gasesc cele mai bune tutoriale? Spor la treaba in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. omg!:o doamne,cat talent!:X:Xsi stradanie multa,evident!:X
    bravo,esti foarte indemanatica:*stii,as vrea sa invat sa fac si eu niste floricele cu metoda aceea"quilling".daca stii tutoriale sau ma poti ajuta,ti-as ramane recunoscatoare:X
    ma poti contacta la:ana_girl_31oct@yahoo.com
    inca o data,felicitari pentru lucrarile tale deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce vezi origami pe acest blog este facut de fratele meu. Eu ma ocup doar de crosetat si de quilling. Dar din partea lui un "multumesc":*

    RăspundețiȘtergere